Klacht achterlaten bij afdeling klachtenafhandeling

Heb je een klacht over de dienstverlening van GoedkopeAutoverzekering.nl? Dan kun je ons daarvan binnen 3 maanden na het ontstaan van het probleem op de hoogte stellen. Stuur ons een zo volledig mogelijke omschrijving van jouw klacht per briefpost, e-mail of onderstaand digitaal klachtenformulier.

Binnen 14 dagen reactie

We zullen je binnen uiterlijk 14 dagen per post of e-mail informeren. We laten je weten of jouw klacht wordt erkend, en zo ja, hoe we je tegemoet kunnen komen. Als je je niet kunt vinden in de geboden oplossing, dan kun je overwegen jouw klacht in te dienen bij:

Klacht over een verzekeraar

Indien je een klacht hebt aan het adres van een specifieke autoverzekeraar, dan verzoeken we je vriendelijk deze klacht rechtstreeks bij de betreffende verzekeraar in te dienen. Natuurlijk mag je jouw klacht ook naar ons opsturen zodat wij er zorg voor kunnen dragen dat jouw klacht op de juiste plek terechtkomt binnen de verzekeringsmaatschappij in kwestie.

Klachtenformulier