Klantenservice Goedkopeautoverzekering.nl

Onze klantenservice helpt je graag met een snel, eerlijk en goed advies. Jouw situatie of probleem is daarbij het uitgangspunt. We hebben een klein gespecialiseerd team. Onze goed opgeleide medewerkers staan klaar om je te helpen. Dat doen ze telefonisch op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur. Neem gerust contact op met ons via 073 – 54 30 830.

Je vraag telefonisch of via email stellen

Bekijk onze veelgestelde vragen om te zien of jouw probleem daar bij staat. De besproken onderwerpen gaan over het afsluiten, schadevrije jaren, dekkingen en schade. Naast het filteren op onderwerp kan je op specifieke woorden zoeken. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust telefonisch of per e-mail contact met ons op. Mail je vraag naar info@goedkopeautoverzekering.nl.

Direct naar Veelgestelde vragen.

Wijzigingen online doorgeven

Het is belangrijk dat je verzekerings- en persoonsgegevens actueel blijven. De meest voorkomende mutaties zoals een adres-, autowijziging of een opzegging kan je gemakkelijk via internet aan ons doorgeven. Per soort wijziging is er een passend formulier welke je online kan invullen. Kom je er niet uit? Geef dan telefonisch een wijziging aan ons door.

Direct naar online wijziging doorgeven.

Schade melden of claimen

Lees hier alles over wat je moet weten om een schade te melden. We leggen je uit hoe je een schadeformulier kan invullen en de schade kunt claimen bij de schuldige tegenpartij. Je staat vrij om zelf een schade te verhalen, desnoods bij het Waarborgfonds Motorverkeer.

Direct naar schade melden.

Klacht indienen

Wij doen onze uiterste best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht er desondanks iets zijn voorgevallen waarover je niet tevreden bent, dan vernemen we dat graag. We nemen je klacht dan in behandeling en we proberen dan een zo correct mogelijke oplossing te vinden.

Direct naar klachten.